Handelsbetingelser for BørneSikring ApS.
Betaling
BørneSikring modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard AnyDay, ApplePay, GooglePay, og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes fra os.
Alle beløb er i Danske kroner, og er inkl. moms.
BørneSikring bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Men også at vi heller ikke har adgang til dine oplysninger på kortet.
Kontor adresse:
BørneSikring ApS
Mariane Thomsens Gade 2F, 11.3 sal
8000 Aarhus C
Lager adresse:
PakkecenterNORD
Østre Fælledvej 11
9400 Nørresundby
Levering.
BørneSikring leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 14.00
Vores leveringspartner er HomeRunner og prisen for fragten kommer automatisk fra dem.
Reklamationsret.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
BørneSikring dækker ikke returneringsomkostninger.
Ved returnering rettes henvendelse til os på mail info@bornesikring.dk og reklamationer sendes til vores lager:
PakkecenterNORD
C/O BørneSikring ApS
Østre Fælledvej 11
9400 Nørresundby
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Bestil gerne en returlabel, som gør det nemmere for dig, og hurtigere.
Returlabel.
For at gøre det nemt for dig, har vi lavet vores egen retur portal, hvor du kan købe returlabel, så bliver den sendt automatisk tilbage til vores lager.
Du kan bestille retur her: BørneSikring Retur
Ikke-afhentede pakker fra pakkeshop
Hvis din pakke ikke bliver afhentet inden for tidsfristen (afhænger af udbyder men normalt 7-10 dage), vil den automatisk blive sendt retur til os. Bemærk, at vi ikke gensender pakker, der ikke er blevet afhentet, med mindre andet er aftalt.
Når vi modtager den returnerede pakke, refunderer vi beløbet for din ordre, dog med fratrækning af udgiften til returfragten.
Hvis du ved, at du ikke kan nå at afhente din pakke, eller hvis der skulle være sket en fejl, opfordrer vi dig naturligvis til at kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre vores bedste for at finde en løsning, så du får din ordre uden unødvendige komplikationer.
Du er altid velkommen til at skrive til os på info@bornesikring.dk eller ringe til os på 27850357 – vi er her for at hjælpe!
Tilbagebetaling.
Hvis der er aftalt tilbagebetaling for en vare, så bedes du sende dine reg og konto nummer på mail til info@bornesikring.dk så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde, vi har prøvet at finde den billigste måde for dig at returnere på.
Du kan bestille retur her: BørneSikring Retur
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen, og sendes til vores lager:
PakkecenterNORD
C/O BørneSikring ApS
Østre Fælledvej 11
9400 Nørresundby
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@bornesikring.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelse formular og sende med retur.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Hvis noget går i stykker.
Vi frabeder os ansvaret for hvis produktet går i stykker, ved forkert anvendelse.
Er det gået i stykker ved modtagelse så sender i det naturligvis bare tilbage til os.
Klagemuligheder – oversigt og links.
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Link: naevneneshus.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 1.01.2025